reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Soňa Dražilová

Soňa Dražilová

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Veselá a zasnívaná. Nebojte sa, už som dala pokyn rybkám z môjho znamenia, aby Vássprevádzali mojím svetom. Zoznam autorových rubrík:  Cez kľúčovú dierkuManželky slávnychSny??Moja zlatá rodinkaSúkromnéNezaradenéZamyslenieZo života

reklama

Moja zlatá rodinka

Vôňa rodiny

Soňa Dražilová

Vôňa rodiny

Dcérka  veselo rapotala zážitky zo školy. Prehadzovala piatacké knihy z jednej kopy na druhú, listovala v zošitoch. Zrazu sa ku mne otočila a  jej rúčky chytili moje líca.  „Mami, si nejaká iná ako včera, taká krajšia,“  prilepila mi bozk na tvár. Hneď som jej vrátila dva.  Chvíľu sme pozerali jedna druhej do očí. „Ty máš svoju vôňu, poznám ťa podľa nej,“ prekvapila ma.  Navzájom sme sa ovoniavali ako psíky. Jemnulinká vôňa.  Vôňa dieťaťa, malej skorožienky.  Niečo ako úsmev ma hrialo až do večera.

  • 24. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 054x
  • 14
Nevinná posteľ

Soňa Dražilová

Nevinná posteľ

Vždy, keď sa ocitnem v nepríjemnom kresle s otvorenými ústami a vypliešťam oči do prenikavého svetla, náš zubár mi začne dávať otázky. Lišiacky sa na mňa usmeje  –  To váš muž prišiel o dva zuby na dovolenke? Zapriem nohy do podložky a prikývnem. - Dobre si pamätám – víťazoslávne sa otočí za seba –  Sestra, počúvajte! Jednotku a dvojku si vybil na posteli pár dní pred svadbou.  Pomaly sa priblíži k mojim ústam s vŕtačkou v ruke  – Manžel je stále taký divoch?  Nemôžem za to, že sa červenám a už dvanásť rokov mu po zavretí úst  rozprávam príbeh o jednej nevinnej posteli.

  • 11. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 076x
  • 8
MDD po celý rok

Soňa Dražilová

MDD po celý rok

Včera som pribehla domov a zabuchla dvere pred nepríjemným tatranským vetrom. Keď som namrzene položila dáždnik k ostatným, našla som veľké slzavé údolie na dcérkinej tvári. Zdesene som zisťovala podrobnosti.  S plačom mi vysvetila históriu  „školského podrazu“. –  Sľúbili nám, že budeme oslavovať deň detí,  mali sme sa ísť vonku hrať. A vieš čo sa stalo? Na tabuli sme ráno našli odkaz: „MDD nebude, zajtra sa budeme učiť.“ To nie je fér. No nebola by si nahnevaná?  Čo teraz? Ach  jaj....Také nešťastie. Pozerala som do tých smutných očiek.  Aj mi bolo smiešne, ale utešovala som ju s plnou vážnosťou.  Objala som malú osôbku a v okamihu sa mi poskladala mozaika jej detských múdrostí a huncútstiev, ale aj smútkov a sklamaní. Uvádzam pár príkladov pre porovnanie.

  • 1. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 080x
  • 5
Keď sa stratí sever...

Soňa Dražilová

Keď sa stratí sever...

Mami, tento poznáš? Z okna vypadne brunetka a blondínka. Ktorá dopadne skôr? ... Brunetka... Blondínka sa ešte pýta na cestu.  Nuž takýchto dobrých správ a ľudových múdrostí si vypočujem od našej hnedovlasej babuľky celú hŕbu, niekedy aj s dodatkom, že vlasy si hneď trhať nemusím, lebo vtipy sa vraj netýkajú prirodzených blondínok. Mimochodom, manžel sa vždy tešil z prekypujúceho humoru našej dcéry, ale odkedy aj jeho začala s láskavým pohľadom oslovovať „udatné kuriatko“ alebo „ty moja zlatá bábika zo šúpolia“, začína sa ma podozrivo zastávať.  Predvčerom naše drahé dieťa pri sprchovaní riešilo otázku, ktorým smerom sa cestuje do Košíc.

  • 24. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 920x
  • 8
Pomooóc! Horí mi pod zadkom

Soňa Dražilová

Pomooóc! Horí mi pod zadkom

Aj vy máte doma aspoň jedného alebo viac šťastných samostatných potomkov? Tiež niekedy márne premýšľate,  v čom by ste im mohli poradiť?  Nestrácajte hlavu, ak sa s vami už ani hrať nechcú. Tá pravá chvíľa určite príde. A zatiaľ si zaspomínajte na svojich deväť rokov a  milé zábavné hry. Hoci aj na  Cukor, káva, čaj, rum, bum.....

  • 27. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 768x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu