reklama

Nevinná posteľ

Vždy, keď sa ocitnem v nepríjemnom kresle s otvorenými ústami a vypliešťam oči do prenikavého svetla, náš zubár mi začne dávať otázky. Lišiacky sa na mňa usmeje  –  To váš muž prišiel o dva zuby na dovolenke? Zapriem nohy do podložky a prikývnem. - Dobre si pamätám – víťazoslávne sa otočí za seba –  Sestra, počúvajte! Jednotku a dvojku si vybil na posteli pár dní pred svadbou.  Pomaly sa priblíži k mojim ústam s vŕtačkou v ruke  – Manžel je stále taký divoch?  Nemôžem za to, že sa červenám a už dvanásť rokov mu po zavretí úst  rozprávam príbeh o jednej nevinnej posteli.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

 Poslednú predsvadobnú akciu sme pripravili pre priateľov na chate v Slovenskom raji. Krásne prostredie, veselá zábava, avšak rozlúčka so slobodou sa konala kvôli posteli bez dvoch horných zubov.
 Poviete si, čo môže spôsobiť jedna staršia drevená posteľ s odkladacím priestorom? My sa však odvtedy pozeráme na také ležadlá s veľkým rešpektom a manžel má odo mňa zákaz s nimi manipulovať. Vieme, že stačí len jeden neopatrný pohyb pri vyberaní periny a akási pokazená pružina vám spôsobí úplnú pohromu. 
 Ešteže náš zubár vie robiť zázraky a zľutoval sa nad nešťastným budúcim ženíchom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Nedávno sme sa presvedčili, že zákerné, nevinne vyzerajúce postele netreba podceňovať ani v zahraničí. Neuveríte, ale je naozaj jedno, či ste doma, alebo kdesi za morom.
 Naši starkí sa vrátili z „rubínovej“ svadobnej cesty v Grécku. So smiechom sa nám pochválili, ako zakončili svoj prvý romantický večer.
 Izbu mali peknú, útulnú, s dvoma posteľami popri stene a tak sa večer rozhodli, že si ich spoja. Akáže by to bola „svadobná noc“ bez manželskej postele? Ale jedna z nich sa pri presune začala rozpadávať. Čím viac sa ju snažili poskladať, tým viac drevených latiek im zostávalo zvyšných.
 Svokor nám vysvetľoval – Trápili sme sa s ňou skoro do rána. Nemohol som ísť predsa požiadať o pomoc na recepciu. Veď by si o mne mysleli, že som nejaký divoch....
 
 Na budúci týždeň pôjdem znovu k zubárovi. Zlomil sa mi totiž zub. Práve teraz, keď vám tu vykladám o dovolenkových posteliach.
 Nie som nadšená. Už vidím zubára, ako sa ma pýta – Zase posteľ? ...Manžel je taký divoch?
 Máte pravdu, tentoraz mu odpoviem – Jasné, veď má byť po kom.
 

Soňa Dražilová

Soňa Dražilová

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Veselá a zasnívaná. Nebojte sa, už som dala pokyn rybkám z môjho znamenia, aby Vássprevádzali mojím svetom. Zoznam autorových rubrík:  Cez kľúčovú dierkuManželky slávnychSny??Moja zlatá rodinkaSúkromnéNezaradenéZamyslenieZo života

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu