reklama

Nezbedná mužská ruka

Noc sa už skláňa pred posledným dejstvom,zvedavá ruka hľadá si miesto.Malý sen o túžbe chráni si v hrsti,mužne sa obzrie, posadí na prsty.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Sen dobrák vyskočí, odvahu naberie,
za ženským viečkom posteľ si ustelie.
Pod hlavu nedbalo dúhovku zastrčí,
riasy si vytiahne až celkom na oči.

Keď ruku ku tvári prinesie vánok,
sníček sa rozhliadne, poskladá spánok.
Vytiahne rolety, zdvihne okenice,
cez riasy prestrie úsmev na zrenice.

Kým šibal pozve prsty na rannú prechádzku,
hladná ruka vďačne skontroluje dochádzku.
Cestičkou vo vlasoch okolo čela,
dva skoky do jamôk spraviť by chcela.

Obíde obočie, prelezie líca,
jej púť vedie k perám – nezbednica.
Zakreslí značky na úzke chodníčky,
pripraví trasu pre odvážne sníčky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dôkladná obchôdzka krížom po tvári
odháňa z očí všetky smutné chmáry.
Vábivý vietor k snom vášeň priveje,
iskrenie v prstoch dušu rozochveje.......

PS: Ešte vydržte pár sekúnd

 Moje malé dielko som ukázala jednému známemu. Uškrnul sa na mňa a povedal.
- A ďalej? Skončila si na tvári.
- Veď na konci máš bodky. Pokračovanie si vymysli - zasmiala som sa.
 Hlboko sa nadýchol a povedal - Ach jaj, zase si to musím vymýšľať sám.

 Ozvalo sa vo mne svedomie a zmysel pre zodpovednosť.
Ak tu sú nejaké mužské ruky, ktoré sa zobúdzajú vedľa ženských tvárí, nevzdychajte a nezanedbávajte ranné prechádzky. A vy ženské čielka, neutekajte pred nimi, ako pred letnou búrkou. Hoci pod dáždnikom spolu preberte aj tie bodky.

Soňa Dražilová

Soňa Dražilová

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Veselá a zasnívaná. Nebojte sa, už som dala pokyn rybkám z môjho znamenia, aby Vássprevádzali mojím svetom. Zoznam autorových rubrík:  Cez kľúčovú dierkuManželky slávnychSny??Moja zlatá rodinkaSúkromnéNezaradenéZamyslenieZo života

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu