reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Soňa Dražilová

Soňa Dražilová

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Veselá a zasnívaná. Nebojte sa, už som dala pokyn rybkám z môjho znamenia, aby Vássprevádzali mojím svetom. Zoznam autorových rubrík:  Cez kľúčovú dierkuManželky slávnychSny??Moja zlatá rodinkaSúkromnéNezaradenéZamyslenieZo života

reklama

Zo života

So štupľami v ušiach

Soňa Dražilová

So štupľami v ušiach

Z nočného sna ma vytrhlo mykanie za plece.  „Nemôžem vôbec dýchať, dusím sa, bolia ma uši  a na ľavé vôbec nepočujem,“ už dlhšiu dobu sa ma snažila zobudiť dcéra. Vyskočila som z postele a oboma nohami vhupla do reality. Návštevu u detskej lekárky sme zvládli v rekordnom čase a o 8:22 h sme víťazne dorazili k nosno  - ušno - krčnej ambulancii  s odhodlaním, že náš prípad je dosť akútny na to, aby nás dnes zaradili medzi objednané prípady.

  • 29. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 895x
  • 1
Hosteska – promotérka podľa Zákonníka práce

Soňa Dražilová

Hosteska – promotérka podľa Zákonníka práce

„Musíš si nájsť brigádu!“ - svedomie do mňa už dlhšie neúnavne rýpe. Dala som mu za pravdu a  skrz-naskrz som prebrodila internetové ponuky.  Štastie sa mňa usmialo z firmy Kima Production. Po sedemnástich dňoch mi oznámili, že požadujú len flexibilnosť, komunikatívnosť a príjemné vystupovanie. To dúfam zvládnem. Už len vyplniť  požadovaný dotazník a  som za vodou.  Bez rozmýšľania som ťukala písmená od mena, cez čísla rodné, telefónne a domové až po vzdelanie.  A vtedy prišiel na rad dvanásty bod....

  • 13. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 231x
  • 3
Šibalstvá Jána Glodžáka z Jánoviec

Soňa Dražilová

Šibalstvá Jána Glodžáka z Jánoviec

V mojej knižnici mi padol zrak na starú úzku knižočku za štrnásť korún. Na Tilla Eulenspiegla som nikdy nedala dopustiť. Áno, presne toho šibala, čo žil dávno v stredoveku. To teda bol humorista. Putoval z jedného konca Nemecka na druhý a všade spôsobil nejakú pohromu. Nech sa  objavil hocikde, vždy  natrafil na hlupáka, ktorému vytrel zrak.  Nuž, dobre je človeku, keď sa smeje na druhých, až kým sám nenaletí podobnému šašovi a ešte tu na Slovensku.  Ale nech to čert vezme...  Ako Jano robil zábradlie.

  • 5. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 749x
  • 0
Zubárska matematika, alebo ako som mu zase (ne)dala

Soňa Dražilová

Zubárska matematika, alebo ako som mu zase (ne)dala

V čakárni nášho zubného lekára visí na dverách dvojstranový výtvor. Ľudovo ho nazývam zubársky cenník.  Zakaždým skúmam, aké drahé sú opravy, pardon, úkony v ústnej dutine. Ale kto sa v tom má vyznať? Iste ste čosi  také videli -  Zubné výplne, korunky, protézy a iné zrady nášho chrupu. A ku každej zubnej nepríjemnosti sú  pridelené akési body. Našincovi vraj má byť z  toho jasné, koľko za úkon zaplatí poisťovňa a koľko bude vytriasať z vlastného vrecka.  Na účtovníctve nám kedysi profesor zdôrazňoval – Dievčatá, najdôležitejšie je, aby ste vedeli, komu ste už dali a komu máte dať.  Musím sa však priznať, že u zubára  som v pomykove. Body sa pri platení  záhadne premieňajú stále na inú, pre mňa neznámu sumu. A vraj nielen v našej ambulancii.

  • 30. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 805x
  • 14
Čo môžeš vypiť dnes, neodkladaj na zajtra

Soňa Dražilová

Čo môžeš vypiť dnes, neodkladaj na zajtra

Keď začali kvitnúť prvé kvety, Rómeo a Júlia začali prestavovať strechu. Rómeo bol veľký optimista.  S nadšením sa vysporiadal s byrokraciou stavebnej úradnej moci a vybavil hypotekárny úver.  S veľkou chuťou nakupoval stavebný materiál a hľadal firmy na prácu. Darmo, chlapi nemajú žiadny problém.  Romantická Júlia sa tiež radovala, ale keďže bola pravý opak svojho muža, predpovedala samé prekážky. Vždy, keď počula vetu  – Nie je problém -  naskakovala jej husia koža.

  • 24. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 121x
  • 2
reklama
Dežo z kolónie a koho teší systém solidarity bohatých s chudobnými

Soňa Dražilová

Dežo z kolónie a koho teší systém solidarity bohatých s chudobnými

Určite ste niekedy šli z Popradu na Horehronie.  Vychutnávate si  úzku cestu a kým vám oči odbiehajú k prírodným krásam, žalúdok testujú ostré zatáčky. Pootvoríte okno a snažíte sa do seba vtrepať čo najviac slovenského vzduchu, ktorý je ešte stále zadarmo. Pri tabuli s názvom obce prudko pribrzdíte, lebo vám výhľad zatarasí veľké vedro s lesnými plodmi. Národný park -  nenárodný,  celú sezónu  na vás z krajnice útočia čučoriedky, brusnice a huby.  Čo robiť, keď sa „deti vetra“ každý deň rozbehnú do lesa, aby  vylepšili  príjmy z dávok, podporili ochranu prírody a cestovný ruch.  Aj v istej malebnej dedinke pod Kráľovou hoľou sa činí  tmavooký, kučeravý „manažér“ - úžerník Dežo.

  • 5. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 489x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu