reklama

Hosteska – promotérka podľa Zákonníka práce

„Musíš si nájsť brigádu!“ - svedomie do mňa už dlhšie neúnavne rýpe. Dala som mu za pravdu a  skrz-naskrz som prebrodila internetové ponuky.  Štastie sa mňa usmialo z firmy Kima Production. Po sedemnástich dňoch mi oznámili, že požadujú len flexibilnosť, komunikatívnosť a príjemné vystupovanie. To dúfam zvládnem. Už len vyplniť  požadovaný dotazník a  som za vodou.  Bez rozmýšľania som ťukala písmená od mena, cez čísla rodné, telefónne a domové až po vzdelanie.  A vtedy prišiel na rad dvanásty bod....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

 Konfekčná veľkosť
 „Jéj, odteraz ťa budú obliekať oni?“ – skočil mi do obrazu v zrkadle manžel a s úškrnom prižmúril jedno oko „Napíš tam tridsaťšesť, nech sú ti dobré rukávy.“ Dcéra začala protestovať a kým bežala po krajčírsky meter, šomrala niečo o páse. Chcela som ju zastaviť, ale zrak mi padol o riadok nižšie.

 Miery
 V hlave mi zablikal záznam z interného oddelenia ... hrudník súmerný, brucho mäkké, priehmatné, bulby v strednom postavení, ušnice tvarované.... a zodpovedne som sa dala odmerať od hlavy po päty, vrátane dĺžky nosa a priemeru dierok na náušnice.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Potom ma prirazili k zárubni a odhadli výšku podľa najvyššieho zárezu, ktorý tam tuším zostal od posledného merania mojej netere. Ešteže si ma tí dvaja vážia každý deň, takže som mohla vyplniť ďalšie dve položky – výška a váha.
 
 Tušila som však, že týmto sa moje problémy nekončia. No jasné.
Veľkosť topánok a miesto na jeden údaj. Čo teraz? Nohy dve a jedna väčšia ako druhá. Veľmi mi nepomohla ani predstava, že ak budú dostatočne od seba, azda to nikto nezbadá.
 
 Rodinní poradcovia mi dodávali sebavedomie a spoločne so mnou prebrali ako farba vlasov a očí ovplyvní predaj.

 A čo to chcú o mne ešte vedieť? 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Jazyky, prax, auto k dispozícii... Tak na to sa nepýtal ani manžel pred svadbou.

 Moja nádej na brigádu sa rozplynula.

 Ale aby som nezabudla na poznámku pod čiarou. Súhlasím so spracovaním a využívaním týchto údajov, hoci aj podľa zákona o ochrane osobných údajov.

Soňa Dražilová

Soňa Dražilová

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Veselá a zasnívaná. Nebojte sa, už som dala pokyn rybkám z môjho znamenia, aby Vássprevádzali mojím svetom. Zoznam autorových rubrík:  Cez kľúčovú dierkuManželky slávnychSny??Moja zlatá rodinkaSúkromnéNezaradenéZamyslenieZo života

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu